Aanbod & rooster

Bekijk hieronder de roosters van alle locaties. 
De meeste lessen en activiteiten zijn zoals u deze van ons gewend bent, hier en daar zijn er kleine wijzigingen. Daarom geven wij een kleine toelichting per les, zodat u zich een beeld kunt vormen van de activiteit. 

– Bekijk hier het volledige rooster van Terneuzen (vanaf 1 oktober)

– Bekijk hier het volledige rooster van Hulst (vanaf 1 oktober)

– Bekijk hier het volledige rooster van Oostburg (vanaf 1 oktober)

Toelichting bij de lessen/activiteiten:  
U dient alle activiteiten te reserveren via de Sportivity App. Voor toelichting over groepslessen ga op deze website naar het ‘Menu’ en selecteer uw activiteit. Toelichting over het overige aanbod kunt u hier bekijken. 
 
Vrije fitness (Terneuzen, Hulst, Oostburg)
U kunt vrije fitness reserveren in Hulst, Terneuzen en Oostburg. U kunt dan vrij gebruik maken van de beschikbare fitnesstoestellen op de begane grond in onze accommodaties. Denk hierbij aan cardio apparatuur zoals crosstrainers, loopbanden, hometrainers en roeimachines. Ook zijn de basis krachtoestellen beschikbaar voor het versterken van al uw spieren.
 
Krachthonk (Terneuzen, Hulst)
U kunt afzonderlijk van de vrije fitness het krachthonk boeken. U treft hier toestellen aan gericht op krachttraining, zwaardere dumbells, olympische stangen en meer. In Terneuzen is dit de ruimte op de eerste verdieping en de vide, in Hulst is deze ruimte naast de vrije fitnessruimte.
 
Senioren fitness (Terneuzen, Hulst)
Gerichte training met accent op coördinatie, spierversterking en conditionele oefeningen ter bevordering van de gezondheid. Conditie middels een fiets, crosstrainer en roeimachine. Grondoefening voor rug-en buikspieren. Het onder-en bovenlichaam wordt getraind middels het Life Fitness circuit. Er is ook aandacht voor stretchen aan het einde van de training. Wanneer er senioren fitness is, is er geen vrije fitness beschikbaar.
 
Circuit + BS

In de fitnessruimte worden er dagelijks circuittrainingen gecombineerd met aansluitend het buikspierkwartier. Er kunnen acht mensen tegelijk deelnemen. Na een gezamenlijke warming-up wordt het full body circuit uitgelegd en aansluitend vind er een buikspierkwartier plaats. In totaal duurt deze training 45-50 minuten.
 
Plannen van fitnessbegeleiding?
Bent u nieuw en wilt u begeleid worden? Dan kunt u een ‘Beginners’ training boeken via onze Sportivity App zodat onze fitnessinstructeurs een trainingsschema voor u kunnen maken.
 
Wilt u een update van uw trainingsschema of inspiratie voor nieuwe oefeningen?
Plan dan uw begeleide training in via ‘Begeleiding’ in de Sportivity App. Onze instructeurs verwachten u in de fitness om u te begeleiden richting uw doelen en naar uw wensen.
 
Bootcamp
Samen met een trainer start je vanaf Bodyline en trek je er op uit. Onderweg worden spierversterkende en conditionele oefeningen afgewisseld. Geschikt voor ieder gemiddeld getraind persoon en ervaren sporter.
 
KIDS GYM (6-12 jaar)
Deze fitnesstraining voor kinderen tussen 6 en 12 jaar is een leuke mix tussen cardiofitness, spierversterkende oefeningen, sport en spelvormen.
 
Jeugd Fitness (13-16 jaar)
Wij leren jeugd verantwoord trainen zodat ze na akkoord van de instructeur ook zelfstandig kunnen trainen. Op de juiste manier spierversterkende oefeningen uitvoeren, het trainen met specifieke doelen en het leren samenstellen van juiste trainingsvormen die bij elkaar passen. Wij verzoeken alle onervaren jeugd om deel te nemen aan deze lessen. Schrijf in via de Sportivity App.
 
Events / Bodyline Events
Dit is een groepstraining bestemd voor leden die deelnemen aan Bodyline Events en volgend jaar mee op reis gaan naar de Ardennen of Alp d’Huez. Interesse in deelname? Stuur een mail met uw interesse naar bauke@bodylinehc.nl.