Rooster PDF

Bekijk hieronder de roosters van alle locaties. De meeste lessen en activiteiten zijn zoals u deze van ons gewend bent, hier en daar zijn er kleine wijzigingen. Daarom geven wij een kleine toelichting per les, zodat u zich een beeld kunt vormen van de activiteit. 

 Rooster Terneuzen (16 mrt t/m 28 april 2021)
– Rooster Hulst (16 mrt t/m 28 april 2021)
 Rooster Oostburg (16 mrt t/m 28 april 2021)

Toelichting bij de lessen/activiteiten:  
Buiten sporten
Reserveren
Alle trainingen dienen gereserveerd te worden via de Sportivity App. Via de app kan je direct alle outdoor lessen zien en jouw training inplannen. Indien je problemen ervaart met inloggen of andere vragen hebt, dan zijn wij doordeweeks tussen 9:00-18:00u telefonisch bereikbaar. Let op bij reserveren: In de app staan op dit moment alle lessen (ook pre-lockdown lessen). Komende periode gaan wij enkel de outdoor activiteiten starten. Als je gaat reserveren graag enkel de buiten activiteiten reserveren. Welke deze zijn, lees je hieronder. 

Buiten trainingen
We bieden 3 verschillende soorten lessen aan: Wandel Workout, Outdoor Circuit Training en Outdoor Bootcamp. Voor elke training kunnen 12 mensen zich aanmelden. Deze 12 mensen worden verdeeld in 3 groepjes van 4 personen, zodat we de maatregelen kunnen waarborgen. 

Wandel Workout (Terneuzen, Oostburg)
Deze les is bedoeld voor senioren, welzijnsgroepen (zoals diabetes, reuma en GLI) en iedereen die met deze groepen mee wilt trainen. De intensiteit van de training is op instapniveau. 

Outdoor Circuit Training (Terneuzen, Hulst, Oostburg)
Deze les is te vergelijken met de circuit training die we binnen deden. Er zullen wat bootcamp invloeden in deze training zitten. Wij bieden tijdens deze training verschillende opties aan voor verschillende niveaus, dus iedereen kan meedoen.

Alle trainingen zijn zo samengesteld dat wij de coronamaatregelen in acht kunnen nemen. Er zijn genoeg schoonmaakspullen aanwezig en er is constant voldoende afstand onder de deelnemers en de trainers. 

Outdoor Bootcamp (Hulst)
Deze trainingsmethode is een outdoor training waarbij gewerkt wordt aan je uithoudingsvermogen, kracht, figuur en souplesse. Het is een full body workout met eigen lichaamsgewicht, geschikt voor iedereen die een sportieve uitdaging zoekt. Een training bestaat doorgaans uit hardlopen, intervaltraining en krachttraining.

Opgelet: De komende weken geven wij alleen trainingen onder begeleiding. Vrij trainen is op dit moment niet mogelijk.