Suzie’s training

Over de volledige training: Suzie heeft een unieke training gemaakt voor alle ouderen, maar aanpasbaar voor ieders niveau. We hebben een reeks van 5 video’s opgenomen: 4 lesvideo’s die samen 1 les vormen en 1 extra bonus training. De eerste twee video’s zijn stoel workouts (maar deze kunnen ook staand uitgevoerd worden – Suzie toont alle opties). De laatste twee video’s zijn mat oefeningen, hierbij trainen we onze buikspieren en rug. Tussendoor nemen we voldoende tijd voor stretch oefeningen en bouwen we alles op.

Je kan elk onderdeel apart trainen, of je kan alle video’s na elkaar bekijken om 1 pilates les te vormen. Video 5 is een extra trainingsvideo waarbij we oefeningen uitvoeren met een stok en met de fantastische finisher: buikspieren! Veel plezier!

– Video 1:  Een reeks oefeningen die je zowel zittend op een stoel als staand kan uitvoeren, Suzie toont beide opties. In deze eerste video ligt de focus op balans en spierversterking.

– Video 2: Een reeks oefeningen die je zowel zittend op een stoel als staand kan uitvoeren. In het eerste deel ligt de focus op de zit houding en hoe we deze kunnen verbeteren. Daarna start Suzie een simpele serie van bovenlichaam oefeningen met telkens 6 herhalingen.

– Video 3: In deze video starten we met onze oefeningen op de mat. We beginnen met de rug lig. Hiervoor hebben we een kussen, mat en twee flesjes water nodig. We starten met stretch oefeningen en bouwen zo verder op.

– Video 4: In deze video starten we met kruiphouding en de buik lig. De focus in deze video ligt op stretch en buikspieren trainen.

– Video 5: – een extra ronde – We eindigen met stok oefeningen en een finisher met buikspieroefeningen.