Sportivity App

* English below
Sportivity App
Sportivity is de naam van het ledenadministratie systeem. Deze app geeft toegang tot uw account die het mogelijk maakt om in te schrijven voor lessen en outdoor krachtstations. U dient elke les of training te reserveren deze periode.

Stap 1: Download de Sportivity App
Ga naar de App Store of Google Play Store.
Zoek de Sportivity App.
Klik op download.

Stap 2: Uw Sportivity App instellen
Om uw Sportivity App in te stellen dient u een account aan te maken. Er zijn twee opties om deze in te stellen.

– Optie 1: Op donderdag 14 mei ontvangt u een mail met een link vanuit Sportivity. U klikt op deze link en maakt een account aan met het e-mail adres waarop u de Sportivity mail heeft ontvangen. Dit mailadres staat gekoppeld aan uw account bij Bodyline. Wanneer het account is bevestigd kunt u direct deze inloggegevens gebruiken om in te loggen op uw Sportivity App.

* Er kan maar één account per mailadres worden gekoppeld. Indien u en uw partner of kind hetzelfde e-mailadres bij Bodyline heeft geregistreerd dient één van de twee een ander e-mail adres te kiezen. Geef deze door aan daniella@bodylinehc.nl zodat wij de wijziging kunnen doorvoeren.

– Optie 2: U opent de Sportivity App. U klikt op ‘wachtwoord vergeten’. U vult het e-mail adres in wat gekoppeld is aan uw Bodyline account. Dit is het mailadres waar u o.a. onze nieuwsbrief op ontvangt. Vervolgens opent u uw mailbox, u klikt op de link en voer een nieuw wachtwoord in. Na bevestiging opent u de Sportivity App en vult uw aanmeldgegevens in.

Stap 3: Lessen reserveren
Open uw Sportivity App met uw inloggegevens.
Klik in het dashboard op ‘Reserveringen’.
Klik op ‘Nieuwe reservering maken’.
Zoek de week en dag waarop u wilt sporten.
Klik op de activiteit die u wilt en kies ‘Reservering maken’.
Bevestig uw inschrijving.
Bij ‘reserveringen’ kunt u uw reserveringen bekijken en eventueel uitschrijven wanneer u alsnog afziet van de activiteit.

Het lukt niet, wat nu?
1. U heeft geen e-mail met link ontvangen? Stuur dan een mail aan daniella@bodylinehc.nl om een link toegestuurd te krijgen. Vermeld uw naam, geboortedatum en e-mailadres.
2. U heeft een account en eerder ingelogd, maar u bent uw wachtwoord vergeten. Ga dan naar de App, klik op ‘wachtwoord vergeten’, voer uw mailadres in en ga naar uw mailbox. Via de link kunt u uw wachtwoord aanpassen en de inlogprocedure volgen.
3. U sport in Hulst maar u krijgt de lessen in Terneuzen te zien? Bodyline dient dan uw locatie aan te passen. Stuur een mail naar daniella@bodylinehc.nl met uw verzoek en wij zorgen dat uw locatie wordt aangepast.
4. U heeft maar één e-mailadres voor meerdere personen. Er kan maar één account per mailadres worden gekoppeld. Indien u en uw partner of kind hetzelfde e-mailadres bij Bodyline heeft geregistreerd dient één van de twee een ander e-mail adres te kiezen. Geef deze door aan daniella@bodylinehc.nlzodat wij de wijziging kunnen doorvoeren. Vervolgens sturen wij een link om het account te activeren.
5. Indien u vragen heeft omtrent Sportivity dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze club of mailen met Daniella via daniella@bodylinehc.nl

* OPGELET: 
Woensdag 12 juli heeft de Sportivity App een update gekregen. Het inschrijven voor lessen op meerdere locaties is hierbij komen te vervallen. Komende periode kan je enkel inschrijven voor sportactiviteiten op de locatie waarbij je ingeschreven staat. (Je kan dit snel zien door in de app op "abonnement" te drukken, hier staat jouw inschrijflocatie bij vermeld).  
Mocht je op een locatie willen sporten waarbij je niet ingeschreven staat (bijvoorbeeld. de app geeft Terneuzen aan, maar je wilt een les in Hulst volgen) dan kan je telefonisch contact opnemen met de locatie waar je wilt gaan sporten (in ons voorbeeld bel je dan naar de balie in Hulst). In augustus volgt een nieuwe update waarbij dit probleem hersteld wordt. 

English – Sportivity App
‘Sportivity’ is the App that will give you access to the account that makes it possible to book the grouplessons and outdoor fitness. Every class must be booked during this period!
Check the video for instructions on how to install the app and book for a class.
Step 1: Download the Sportivity App
Step 2: Set up you Sportivity App
To set up your App you must create an account. There are 2 ways to do so:

Option 1: On Thursday 14 May you receive an email from Sportivity with a link to create an account. Click this link to create a password for you account. Your user name is your e-mail address.
Option 2: Open the Sportivity App and click ‘Wachtwoord vergeten’ which means ‘forgot password’. Fill in the e-mail address you receive your Bodyline Newsletters on and follow the instructions to change the password.

*Only 1 account can be linked with 1 e-mail address. When you or you partner use the same e-mail address, 1 of you must change the e-mail address. If so, send an email to daniella@bodylinehc.nl with the request to change your e-mail address.

Step 3: Book classes
Click on ‘reserveringen’ to start your booking
Click on ‘nieuwe reservering maken’ to make a new booking
Choose the right week and day of your class
Click the activity you want to book and click ‘reservering maken’ to book this class.
Submit your booking
If you wish to change or cancel your booking, click ‘reserveringen’.

*If you haven’t received an email with the link, send an email to daniella@bodylinehc.nl to receive a link. Mention your name, date of birth and e-mail address.
For any questions about Sportivity you can call us or send an email to daniella@bodylinehc.nl

* ATTENTION:
The Sportivity App received an update on Wednesday 12 July. Registration for lessons at multiple locations has been canceled. In the coming period, you can only register for sports activities at the location where you are registered. (You can quickly see this by pressing "subscription" in the app, this will indicate your registration location).
If you want to exercise at a location where you are not registered (for example, the app indicates Terneuzen, but you want to take a class in Hulst), you can contact the location where you want to exercise (In our example, you would call the desk/reception in Hulst to reserve a spot). A new update will follow in August, which will fix this problem.